جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

فردا ۴بازار میوه و تره‌بار در یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می‌شود تا شمار بازارهای میوه و تره‌باری که در دوره حاضر مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده به ۳۲عدد برسد.

بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار در منطقه 17 تهران

همشهری آنلاین- سید محمد فخار: در طول تاریخ انقلاب به طور متوسط هر دوماه یک بازار میوه و تره بار در تهران افتتاح شده اما در دوره شهرداری علیرضا زاکانی، هر ماه یک بازار به شمار میادین میوه و تره‌بار تهران افزوده شده است. پیش از این روز ۲۰بهمن سال ۱۴۰۲ همزمان با یکصدمین پویش امید و افتخار ۲۲ میدان و بازار میوه تره بار در تهران افتتاح شده بود. به این ترتیب با افتتاح فردا تعداد میادین میوه و تره‌بار تهران به ۳۲۰عدد می‌رسد.

در رویداد صد و بیستم پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ انجام می‌شود. بازار میوه و تره بار زاگرس در منطقه ۲۲ واقع در بلوار اردستانی - خیابان کرمانشاه - خیابان زاگرس؛ بازار میوه و تره بار شهید گمنام در منطقه۶ واقع در بزرگراه شهید گمنام حدفاصل خیابان‌های بوعلی و جهانمهر؛ بازار میوه و تره بار فیروزآبادی در منطقه ۹(خیابان بدرالزمان قریب، روبه روی گذرگردشگری و بازار میوه و تره بار غدیر واقع در منطقه۱۱(تقاطع خیابان امام خمینی و کمالی) چهار بازاری هستند که در روز شنبه همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح خواهند شد.

راه اندازی ۳۲بازار میوه و تره بار در ۳۲ ماه

کد خبر 850717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha